Motor Technik vokser, og nå leter vi etter deg som vil bidra til å utvikle serviceopplevelsen for våre kunder videre. Som vår nye serviceleder og kundemottaker, blir du et ansikt utad i et av landets kanskje mest spennende uavhengige verksteder!
Vår eminente og nåværende serviceleder på Audi, Volkswagen og Skoda, er rekruttert internt som vår nye operative leder. Vi søker derfor hans etterfølger; en serviceleder som kombinerer bilfaglig forståelse med gode personlige egenskaper, struktur og serviceinstinkt.
Som serviceleder får du en nøkkelrolle i verkstedet vårt. Du er den som møter våre kunder først, får avklart behovet deres, koordinerer arbeidsflyten og gjennom det sikrer kundeopplevelser som skiller oss ut fra de store kjedene.
Du er en person som:
Har biltekniske kunnskaper
- Du har gjerne jobbet som bilmekaniker, eller har erfaring fra verksted/bransjen.
- Sterk interesse og praktisk bilforståelse kan kompensere for formell utdanning.
Kommuniserer klart, tydelig og vennlig
- Du liker mennesker, og du liker å gjøre folk fornøyde.
- Du oversetter teknikk til forståelig språk – og du vet hvordan du avklarer kundens behov effektivt og profesjonelt.
Spiller laget godt
- Dette er en jobbe-sammen-rolle. Du blir bindeleddet mellom kundene og mekanikerne, og din evne til å koordinere, planlegge og bidra til at teamet lykkes er avgjørende.
Vil være med å bygge en sterk merkevare
- Motor Technik er en frittstående utfordrer i et marked dominert av store kjeder.
Vi vinner kundene våre på kvalitet, relasjon, troverdighet og unik kompetanse.
Som serviceleder med tett kundekontakt, vil du ha en nøkkelrolle i å forme hvordan kundene opplever oss, og dermed hvordan merkevaren Motor Technik oppfattes utad.
- Vi har lang erfaring med BMW og MINI. Stillingen som serviceleder inngår i vår satsning på bilmodeller fra Volkswagen-konsernet. Erfaring med Audi, VW og Skoda, vil derfor være en klar fordel.
Les også: Møter 2025 med to knallsterke fagteam
Dine viktigste oppgaver blir å:
- Ta imot kunder, forstå behov og avklare feilsymptomer
- Planlegge og koordinere arbeidsordre og mekanikernes tid
- Holde kontakt med kunder gjennom verkstedoppholdet
- Bestille deler og følge opp logistikk
- Bidra til høy serviceopplevelse i alle ledd
- Støtte og spille sammen med vår operative leder i videre utvikling av verkstedet
- Representere Motor Technik med profesjonalitet, troverdighet og engasjement
Vi tilbyr:
- En sentral nøkkelrolle i et solid fagmiljø
- Mulighet til å være med å forme kundereisen og merkevaren Motor Technik
- Et raust og kollegialt arbeidsmiljø
Møt våre ansatte
Høres dette ut som deg?
Ta gjerne kontakt for en uforpliktende prat med vår rekrutteringsansvarlige:
Bård Stranheim, Ambire AS
bst@ambire.no – tlf 908 85 035